Reference

Hodnocení spolupráce slovy našich klientů

Gala koncerty

"Spolupráce s marketingovým týmem Ticketportalu předčila má očekávání. Velmi oceňuji jejich osobní přístup, rychlost, a hlavně efektivitu kampaní. Kampaně dělají pečlivě a snaží se pochopit podstatu daného produktu do detailu. Moc děkuji za tuto spolupráci."

Sylvie Tycová

Více o spolupráci

Povedlo se nám o 100vky % zvýšit obratovost akce.

Oslovili jsme přes 500.000 uživatelů z Prahy a okolí.

Vytvořili jsme kompletně novou grafickou podobu promo materiálů

Akci jsme komunikovali přes různé kanály jako je e-mailing, sociální sítě, externí webové projekty a další.

Dire Straits Experience

„Práce ticketportalu je velmi efektivní, což jsem zjistil u kampaně na koncert Dire Straits Experience Praha 2024. Prodeje stagnovaly, ale ticketportal naprogramoval v listopadu propagační kampaň na internetu tak dobře, že prodej se náhle zečtyřnásobil"

Pavel Tesař

Více o spolupráci

Povedlo se nám o 100vky % zvýšit obratovost akce.

Oslovili jsme přes 1.000.000 uživatelů z celé České republiky.

Akci jsme komunikovali přes různé kanály jako je e-mailing, sociální sítě, externí webové projekty jako je Óčko a další.

Tato spolupráce se stala po první akci tzv. dlouhodoubou, kdy zajištujeme propagaci na jednotlivé akce po celé České republice pro tohoto promotéra

JARO event

"Na spolupráci s ticketportalem si vážíme především osobitého a proaktivního přístupu, díky kterému máme pocit, že ticketportal je při prodeji vstupenek naším partnerem, a tak to má být. Spolupráce si natolik vážíme, že jsme na ni (po koncertu Laryho Fabiana v O2 universum Praha) navázali dalším koncertem, tentokrát v Paláci Žofín, a těšíme se na její další pokračování."

Více o spolupráci

Povedlo se nám o více jak o 50 % zvýšit obratovost akce.

Oslovili jsme přes 700.000 uživatelů z celé České republiky.  

Akci jsme komunikovali přes různé kanály jako je e-mailing, sociální sítě, externí webové projekty jako je vstupenky.idnes.cz a další.

Tato spolupráce se stala po první akci tzv. dlouhodoubou, kdy zajištujeme propagaci na jednotlivé akce po celé České republice pro tohoto promotéra

Clash of the Stars

"Za Clash of the Stars mohu spolupráci s Ticketportalem vřele doporučit. Vstupenky máme v jejich síti v prodeji vždy a vše probíhá bez jakýchkoliv potíží. Všichni manažeři, se kterými jsem akce komunikoval, byli vždy velmi ochotní a flexibilní v řešení všech záležitostí. Od našich diváků jsme rovněž nezaznamenali žádnou negativní zpětnou vazbu. Se spolupráci s Ticketportalem počítá Clash of the Stars do budoucna i nadále."

Tomáš Linh Le Sy

Shop with select merchants and get even more Daily Cash.

SK Sigma Olomouc

"V rámci mé pracovní pozice mi Ticketportal pomáhá především při kontaktování našich fanoušků. Díky Fans Systému Ticketportalu se nám podařilo realizovat hromadné rozesílání pravidelného newsletteru. Můžeme tak snadno oslovovat zákazníky, kteří si pořídili online vstupenky na naše zápasy, a nabízet jim přes email další produkty, případně je informovat o nových chystaných akcích."

Jiří Fišara, tiskový mluvčí

Shop with select merchants and get even more Daily Cash.

Můj vzor, Božský Karel

"S Ticketportalem jsem začal spolupracovat při spuštění mého největšího projektu, který je poctou Karlu Gottovi. Od samého počátku považuji naši spolupráci za vysoce efektivní. Ticketportal není jen ticketingovka, ale je to skupina lidí, která se zajímá, poradí a když je potřeba, je k dispozici vždy, je-li to nutné. Ochotný a přátelský přístup celého Ticketportalu je za mě velké plus. Děkuji a těším se na spolupráci v dalších letech."

Kristián Šebek, InHeart Production s.r.o.
Společnost IRSnet vystupující pod obchodním jménem TICKETPORTAL byla za tímto účelem založena v roce 2002, kdy převzala aktivity společnosti eBIT, s.r.o., a tím získala exkluzivně podlicenci od společnosti Denax, a.s., k provozování a dalšímu šíření rezervačního a prodejního systému pro prodej vstupenek. Netrvalo dlouho a náš systém jsme instalovali do divadel a sportovních hal. Milníkem byl prodej vstupenek v nově vybudované multifunkční aréně ve Vysočanech (dnes O2 arena), kde na našem systému proběhl prodej MS 2004 v hokeji.Ticketportal byl první ticketingovou společností kde měl zákazník možnost výběru místa přímo z hlediště. Vybudovali jsme širokou síť prodejních míst. Následně jsme začali používat HomeTicket dnes známý jako standartní eTicket vstupenka. Provozovali jsme ve spolupráci prodejní síť o více než 5 000 prodejních místech. Postupně jsme zlepšovali nákupní proces na internetu abychom více zákazníků naučili nakupovat vstupenky online. To se nám začalo dařit u velkých umělců, kde jsme systém doprogramovali/vylepšili aby nákup zahrnoval předem registrované zákazníky a eliminovali jsme prodej přes překupníky. Zavedli jsme přednostní nákupy pro předem definované skupiny zákazníků, rozvinuli jsme prodej pro permanentkáře.

Divadlo Radka Brzobohatého

"Spolupráce s Ticketportalem je pro nás přínosem.  Pečují o nás ochotní a milí lidé, kteří rozumí své práci a jsou nám k dispozici i o víkendu, pokud je třeba s něčím poradit. Samotné prodeje nám také vzrostly a doufáme, že v budoucnu docílíme ještě lepších výsledků. "
Společnost IRSnet vystupující pod obchodním jménem TICKETPORTAL byla za tímto účelem založena v roce 2002, kdy převzala aktivity společnosti eBIT, s.r.o., a tím získala exkluzivně podlicenci od společnosti Denax, a.s., k provozování a dalšímu šíření rezervačního a prodejního systému pro prodej vstupenek. Netrvalo dlouho a náš systém jsme instalovali do divadel a sportovních hal. Milníkem byl prodej vstupenek v nově vybudované multifunkční aréně ve Vysočanech (dnes O2 arena), kde na našem systému proběhl prodej MS 2004 v hokeji.Ticketportal byl první ticketingovou společností kde měl zákazník možnost výběru místa přímo z hlediště. Vybudovali jsme širokou síť prodejních míst. Následně jsme začali používat HomeTicket dnes známý jako standartní eTicket vstupenka. Provozovali jsme ve spolupráci prodejní síť o více než 5 000 prodejních místech. Postupně jsme zlepšovali nákupní proces na internetu abychom více zákazníků naučili nakupovat vstupenky online. To se nám začalo dařit u velkých umělců, kde jsme systém doprogramovali/vylepšili aby nákup zahrnoval předem registrované zákazníky a eliminovali jsme prodej přes překupníky. Zavedli jsme přednostní nákupy pro předem definované skupiny zákazníků, rozvinuli jsme prodej pro permanentkáře.

Švandovo divadlo

„Děkujeme za dosavadní skvělou spolupráci a těšíme se, že v ní budeme i nadále pokračovat“

Shop with select merchants and get even more Daily Cash.